28 January, 2011

Pengakhiran dan Permulaan Baru....


Ini mungkin entri terakhir aku sebagai bujang...

Babai zaman anak dara!!
wah gitu..

7 tahun 5 Bulan menyulam cinta..
Penyatuan dua hati kian sampai ke destinasi...
Perjalanan yang panjang...
Penuh kenangan..
Akan di simpan kemas dalam kotak ingatan...
Dan rasa bahagia berpanjangan..
Anugerah dari Allah..
yang akan ku jaga..
Selamanya...
InsyaAllah...

Hehe...kalau di ikutkan sebenarnya aku nerves sangat nih...
sejuk jari tangan kaki menghitung hari..
banyak yang difikirkan..
dan kesudahannya aku demam isnin lepas..haha..
memang lah..
terlalu banyak yang aku fikirkan..
dan banyak antara jawapanya hanya boleh dijawab mengikut masa..
bila tiba masanya...

Doakan aku sekalian sehabat,
Pengakhiran (zaman bujang) ini bukan noktah,
Ianya permulaan baru...
Penuh tanggungjawab...
Doakan lah agar segalanya baik-baik sahaja..

Ya Allah...
Tenangkan lah hati ini...

No comments:

Post a Comment