20 April, 2011

Apa jadi pada aku?

Alhamdulillah, aku baru saja kebah dari demam yang panjang...
seminggu tu....nak buat ape semua sendi rasa sakit...dah la duk jauh dari suami..
hari-hari nanges...hehe..ish...tak blh macam ni..
Seminggu demam, seminggu lah aku tak minum susu...
Kasihan yang di dalam...
Aku tidak memberikan hak yang sepatutnya dia dapat...rasa bersalah sangat...
tapi aku tak mampu nak telan....
mesti muntah...
Tak boleh lah macam ni.....
harus bertabah supaya yang di dalam pun kuat dan tabah hatinya!...

Owh..
Yang di dalam ya..
Yang manis ini...
Alhamdulillah....8 minggu usianya...
Semoga segalanya berjalan dengan lancar...
Selera makan pun dah kembali...Syukur sangat...

Sekarang ni, apa yang aku buat...banyak berkisar mengenai Yang Indah ini...
Semuanya tentang kamu, sayangku...
mula dah mengenali majalah Pa&Ma...
satu langkah baru memperkasakan diri dengan ilmu keibubapaan..
Doakan aku dan suami...

Makanan manis aku memang tak berapa berkenan,
yang aku suke, benda pedas-pedas..eh,mmg dr bujang pun aku suke makan pedas!
hopefully tidak mendatangkan masalah...
dan yang aku paling suka,
makanan yang di masak sendiri..
Syukurlah aku masih mampu menjengah ke dapur....
Alhamdulillah.....

Ya Allah,
Permudahkanlah perjalanan kehidupan kami suami isteri..
Kami masih dalam tempoh menyesuaikan diri...
Semoga segalanya baik-baik sahaja....
KepadaMu kami bersandar harap...
KepadaMu Yang Maha Agung...

1 comment:

  1. kak ayu..congratz. semoga tabah ye duduk jauh2 ngan en suami. jgn sedih2 sgt nnt bb pun sedih tgk mama die sedih. take gud care of ur health.

    ReplyDelete