31 January, 2013

2012 yg indah..2013 penuh harapan..

Assalamualaikum..
Hampir sebulan 2012 melabuhkan tirai...
Dah sebulan 2013 menampakkan diri..
Aku baru terhegeh2 nak buat entry...
Nampak mcm buzy sgt kan thn ni...
Sampai seketul entry tahun baru pun tak sempat buat...
Hahaha..

Ekspress update:
  • Alhamdulillah, di usia 28tahun, saya masih boleh menikmati kehidupan ini...saya bahagia..
  • Alhamdulillah, tahun ini usia perkahwinan masuk tahun ke dua pada 04.02.2013 nnt...saya bahagia...
  • Alhamdulillah, bersuamikan seorang super ayah yang hebat Muhammad Nurhafriz Bin Md Yusof, saya bahagia...
  • Alhamdulillah, bergelar mama punya anak hebat Muhammad Akyd Hijjaz yang berusia 1 thn 2 bulan (saat entry ini ditulis), membesar bagai juara, saya bahagia...
  • Alhamdulillah, bakal menimang seorang lagi cahayamata indah Mei 2013 ini..doakan saya dan kandungan baik2 saja..Saya bahagia...
  • Alhamdulillah, hidup dikelilingi insan-insan tersayang, yang terus memberi kekuatan, saya bahagia...
  • Alhamdulillah, masi diberi kesempatan menjalankan kehidupan dan melaksanakan amanahNya, saya bahagia...
  • Alhamdulillah, perjalanan kehidupan yang membahagiakan...saya bahagia..

Doa saya, semoga hidup kamu, kamu, dan kamu semua sentiasa bahagia dan dalam rahmatNya...Amiinnn....

No comments:

Post a Comment