21 March, 2013

entri terkumpul mac : Selamat ulangtahun sayang, perut semakin bulat, saya tak mintak lebih..

Assalamualaikum...

Entri versi kompilasi..
Masa terhad...
Harap entri ini boleh disiapkan tanpa perlu diperam...

i. SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG....
En suami menjejak ke angka 28 tahun 8 Mac 2013 lepas...Alhamdulillah...semoga sayang di beri kesihatan yang baik dan terus menjadi suami dan ayah terhebat buat keluarga indah ini....Syukur pada Allah, ku ada kamu... Mendoakan agar segala urusan dipermudahkan, di beri kesihatan yang baik, makin rajin kerja supaya blh dpt bonus berganda-ganda... terima kasih untuk semua rasa cinta yang diberikan....

ii. PERUT SEMAKIN BULAT...
Menjejak ke usia 30 minggu...jalan dah makin perlahan...stamina makin kurang, tapi aku percaya ini keindahan yang sukar di jual beli... Alhamdulillah, masih diberi kesihatan yang baik untuk mengurus keluarga..masih kuat untuk mengangkat si hero abang akyd yang dah 16 kg...kekuatan luar biasa! Masih kuat untuk menjalankan tanggungjawab sebagai isteri dan mama...Moga kekuatan ini sampai bila2...Kehamilan kali ini, berbeza..pengalaman kali kedua yg membuatkan aku lebih cool untuk kawal diri, kawal emosi..ditambah dengan adanya anak dan suami di sisi..Alhamdulillah...

iii. SAYA TAK MINTAK LEBIH...
Eh..ape plak ni...

Ya, saya tak mintak lebih...TAPI ...Alhamdulillah...saya dapat lebih...

Apa yang lebih? Syukur sangat..saya dikurniakan sorang suami yang hampir sempurna di mata saya...sangat bertimbang rasa..pandai jaga anak..pandai kemas rumah...tak banyak karenah...seorang suami yang meringankan tugas isteri..syukur sangat2....doa saya...semoga kita semua terus dalam kasih sayangNya....

Abang, terima kasih untuk semuanya...sangat berterima kasih...love u so much...

Cinta Sempurna....

No comments:

Post a Comment