17 May, 2010

hey lamemye.....





hey..hey...lamenye..

tengok pada tarikh terakhir aku mencatat sesuatu di sini,agak lama sungguh aku membiarkan blog ini kosong..dah berhabuk agakye nih...fuh...fuh....pergi jauh-jauh si habuk...aku tak perlukan kamu....

terasa ingin menulis sesuatu yang panjang dan bermakna(ceh aku selalu begitu...tapi akhirannya biasa-biasa saja!)..ya mahu jadi aku yang baru...

perubahan..atau peningkatan...?er...people change...and i think i need to change to be better....

tengok lah nnt ape yg berbeza..cara penulisan ke..plot penceritaan ke..atau bagi yg membaca itu semua biasa-biasa saja...

kebangkitan semula aku ini didukung (hah?larat ke nak dukong aku?) oleh banyak pihak...dan paling penting, emosi yang makin stabil..

benarlah..Allah menguji hambanya, kerana Dia tahu kita boleh melaluinya.. Allah Maha Mengetahui..pasti...

biarkan jari jemari ini terus menari,
kalau nnt ia berhenti,
bukan bermakna ada rajuk di hati ,
cuma masa yang sering kali mencemburui!

tengok...masa pun pandai cemburu..ini kan pulak orang kan.....

No comments:

Post a Comment