27 May, 2009

bicara yang tidak dipaksa.....

aku berbicara kali ini...
atas kemahuan sendiri..
rentetan dari apa yang telah berlaku malam tadi..
anggap saja ini catatan peribadi aku....
krn aku rasa..
aku perlu abadikannya di sini..
walau tidak ada siapa yang peduli!

dalam hati aku sekarang nie...ada satu perasaan yang sukar dimengertikan...aku tak tau nak cakap mcm mane...dan aku tau cik mok tak tahu ape yang sedang berperang dalam hati aku sekarang nie..!i'm really sure about that...sbb dia pun tak tanye...huhu...

malam tadi..aku kene sound oleh cik mok!dush!tamparannye menyelinap masuk ke ulu hati...meniggalkan rasa pedih yang amat dalam...membuatkan aku terkesima...rasa diri tidak berguna,dan rasa diri seakan tidak menyumbang apa-apa dalam hubungan ini..dan membuat aku makin rindukan dia yang dulu...

aku kira..ape yang aku buat sebelum nie betul...aku hanya melaksanakan ape yang seorang kekasih biasa buat...minta kejutkan pagi utk tgk M.U main,aku tolong kejutkan...malah aku juga yang bagitau, tiket final bola yang selangor main tu dah mula dijual..kat dia...

dia kata banyak perkara yang dibuat, aku tak suke...aku mcm tak bagi..abes, kalau aku tak bagi a.k.a tak support dia,baek aku tak yah buat semua bende tu...dia g main badminton...ada aku bising?dia g karaoke?g gym?g main paintball?g tgk wayang?...aku rase dia dapat buat smua benda tu...cumanye mungkin la time dia mintak permission nak pegi tu..tak kena gaye... tapi still dapat buat jgk kan....hhmmm....

aku makin tak faham bile dia kate, dia takut nak bagitau xtvt yg dia buat...takut aku marah...kenape perlu takut pd aku?aku rase aku bukan garang sangat pun..(garang sket je!)..queen control lg la tidak...habes camne....

bukan nye baru hubungan nie...kalau budak da blh g skolah tadika da...dah kenal a.b.c n sure dah pandai mintak duet nak beli jajan...masalahnye hbgn nie tak mcm tu....

duh...kepala aku mmg sarat gile dgn pelbagai persoalan....yang kadang2 buat aku rase nak lari jap dr ape yg aku sedang hadapi ni...ntah ar....

tolong buangkan perasaan ini dari diri aku...aku benci rasa ini!

buat cik mok:
ayu dah berusaha buat ape yang ayu rasa baik untuk hubungan ini...
ayu juga tahu yg abang dah buat yang terbaik demi hubungan ini...
sama-sama la kita berdoa agar hubungan ini kekal...
dan semoga kita dapat disatukan...

selebihnya:-terima seadanya....

~~~terhiris...terguris....duh...makan dalam...

p/s:aku belajar sesuatu dari ape yg terjadi...terima kasih!

No comments:

Post a Comment